Friday, June 12, 2009

Remi's Birthday Party at The Source Club



Let Me Invite All Of Ya To My B-Day Party This Friday!

Yeah, da var det min tur til og feste!

Når jeg har bursdag skal det bli stort!!
Jeg invitere alle venner og bekjente til og feste med meg på the source club til fredag! :)

Det blir masse bra priser i baren, og mye Champagne off course!!

Det kommer til og komme en del kjendiser og artister!
Kanskje det blir noen opptredner :)

Det blir give aways, og mye annet morro :)

Jeg kommer til og være overalt denne kvelden, men har sperret av et eget område til meg og mine folk!

Alle er velkommene, men for og sikkre inngang så er det lurt og være på gjesteliste..

Vist du vil på gjestelisten, send meg navn på innboksen!
Det vil si gratis inngang til alle på gjestelisten frem til klokken 00.00! :)

Denne kvelden kommer Dj Simone fra gamle Crystal for og spille musikk sammen med Dj Ron!

Håper alle kan komme, det kommer til og bli villt :D

ID: 20/18+
Dresscode: Nice/Fresh
Dørene åpner: 23.00 - 03.15

No comments:

Post a Comment